Annak érdekében, hogy folyamatosan biztosítani tudjuk a magas szintű ügyfélszolgálati támogatást, kérjük a kapcsolatfelvétel előtt tekintse meg az adott problémával kapcsolatos témaköröket a használati útmutatóban, valamint weblapunkon. Olyan kérdésekre tudunk válaszolni, amely nem található meg weblapunkon, illetve ezen használati útmutatóban.
Support szolgáltatásunk vásárlóink részére érhető el, szoftverünk ingyenes felhasználói és weblapunk látogatói részére nem.
Észrevételeit, javaslatait, kérdéseit szívesen várjuk az alábbi elérhetőségeken:
Weblap
Weboldalainkon számos kérdésre találhat választ.
Az információszerzés és probléma megoldás leggyorsabb és leghatékonyabb módja. Azonban tekintettel ügyfeleink számára, a válasz akár három munkanapot is igénybe vehet. Ha gyors segítségre van szüksége, tekintse meg weblapunkat és ezen használati útmutatót. Email üzenet küldésekor kérjük vegye figyelembe, hogy minél részletesebben és pontosabban definiálja a problémát, vagy a kérdést, annál gyorsabban és hatékonyabban tudunk válaszolni. Ha három napon belül nem kapna választ, keressen egyéb elérhetőségeinken, illetve ellenőrizze a levélszemét (spam) mappát is, mivel esetenként előfordulhat, hogy levelezőrendszere rosszul sorolja be válaszüzenetünket. Ellenőrizze azt is, hogy elgépelés nélkül, a megfelelő címre küldte-e részünkre az üzenetet.
Kérjük, hogy egy adott üggyel kapcsolatban történő levelezés során mindig levelezőprogramja Válasz (reply) funkcióját használja, hogy az ügy előzményei könnyebben beazonosíthatóak legyenek.
Kérjük ügyeljen rá, hogy olyan feladó emailcímről küldjön részünkre üzenetet, amelyet a regisztráció során kapcsolattartási emailcímként megadott, mert adatvédelmi okokból konkrét információkat nem adhatunk ki olyan programpéldánnyal vagy céggel kapcsolatban, amelyre vonatkozó jogosultság nem ellenőrizhető.
Telefon
Vevőszolgálatunk elsődleges célja a megrendeléssel és vásárlással kapcsolatos általános információnyújtás. Technikai segítség igénybevételéhez, üzemeltetési kérdésekben és konkrét ügyben kérjük írjon emailt. Telefonszámaink weboldalunk kapcsolat menüpontjában érhetőek el. Visszahívási szolgáltatással nem rendelkezünk.
Posta
Amennyiben postai úton szeretne levelet küldeni cégünk címére, kérjük tekintse meg a www.holaszamla.hu/kapcsolat oldalon a céges adatok részt. Cégünk székhelye a hivatalos levelezés helye, azonban személyes ügyfélfogadásunk nincs és technikai ügyekben sem tudunk személyes segítséget nyújtani.
Bankszámlaszám
Cégünk bankszámlaszáma és az utalandó összegek mindig megtekinthetőek a rendelés után weblapunkon, illetve rendszerünk által küldött email üzenet is tartalmazza. A konkrét bankszámlaszámmal kapcsolatban kérjük tekintse meg a www.holaszamla.hu/kapcsolat oldalon a céges adatok részt.
Fejlesztési javaslat
Szoftvereink azokkal a funkciókkal és lehetőségekkel rendelkeznek, amelyek a megvásárlás előtt az ingyenes időszakban elérhetőek és kipróbálhatóak voltak, de kérjük írja le, hogyan tehetnénk még jobbá szoftverünket! Tekintettel ügyfeleink számára, a fejlesztési javaslatokra nem tudunk közvetlenül válaszolni, de a fejlesztések során figyelembe vesszük, azonban a funkció implementálását nem tudjuk garantálni, illetve a megvalósításra nem tudunk konkrét időpontot adni.
Adózási és számlázási kérdések
Általánosságban elmondható, hogy a számlák adattartalmára, az alkalmazandó áfakulcsra, valamint a szükséges feltüntetendő feliratokra vonatkozóan könyvelője tud tájékoztatást nyújtani, mivel ezek mindig a kibocsátó cég formájától és adózási módjától, a vevő formájától és adózási módjától, valamint az adott ügylet körülményeitől függőek.
A NAV által adott, számlákkal kapcsolatos üzenetekre vonatkozóan a NAV munkatársai tudnak segítséget nyújtani a konkrét esetben, de tájékoztatásként az alábbi oldalon talál leírást ezekről:
Mi a szoftver üzemeltetési kérdéseiben tudunk segíteni.