Annak érdekében, hogy folyamatosan biztosítani tudjuk a magas szintű ügyfélszolgálati támogatást, kérjük a kapcsolatfelvétel előtt tekintse meg az adott problémával kapcsolatos témaköröket a használati útmutatóban, valamint weblapunkon.
Annak érdekében, hogy folyamatosan biztosítani tudjuk a magas szintű ügyfélszolgálati támogatást, kérjük a kapcsolatfelvétel előtt tekintse meg az adott problémával kapcsolatos témaköröket a használati útmutatóban, valamint weblapunkon.
Többféle előfizetési opció közül választhat, az árak függnek a regisztrált cégek számától, az előfizetési időszak hosszától és a választott csomagváltozattól.
A szoftver előfizetéséről a számla az összeg beérkezése és jóváírása után állítjuk ki.
Szoftverünk egy megvásárolt példánya egyetlen cégre vonatkozóan érvényes, azonban csomagváltozattól függően egy adott cégen belül lehetőség van több felhasználó hozzárendelésére, így különböző személyek egymástól függetlenül, akár egyidőben kezelhetik a HolaSzámla rendszerben lévő adatokat.
Amennyiben meg szeretné szüntetni regisztrációját, kérjük írjon emailt
NAV kapcsolat beállítása, NAV kódok, XML aláírókulcsok
A HolaSzámla app azokat az adatokat jeleníti meg, amelyhez a NAV hozzáférést biztosít a felhasználó által megadott, technikai felhasználóhoz tartozó kulcsokkal.
Szoftverünk táblázatai különböző formátumokba exportálhatóak a táblázat felett található Letöltés gombra, vagy a Letöltés gomb jobb oldalán található lefelé mutató kis nyíl ikonra kattintva.
Szoftverünk elsődleges célja, hogy a lehető leggyorsabban megtalálja számláját.
A szoftver funkcióival nyilvántartható, hogy mely számlák lettek kifizetve és melyek nem, megtekinthetőek és beállíthatóak a fizetési módok.
Az Intelligens Asszisztens is segíthet Önnek, ami egy mesterséges intelligencia, szoftvereink szakértője. Továbbá a kapcsolat oldalon közvetlenül elérhet minket további segítségért.