Regisztrált felhasználóvá kizárólag aktív felhasználó oldali cselekmény alapján lehet válni az email cím hitelesítése után. Felhasználókat cégünk manuálisan nem vesz fel, így bármilyen rendszerüzenet kizárólag akkor kerül kiküldésre, ha a felhasználó regisztrált.
Megszüntetés iránti kérelmet kizárólag az a felhasználó adhat le, aki admin jogosoltsággal rendelkezik az adott céggel kapcsolatban, valamint az email címe megtalálható a regisztrált felhasználók között is.
Cég törlés
Amennyiben szoftverünk használatára regisztrált, akkor az applikációba bejelentkezve a Beállítások menüben az Általános fül alatt a Cég Törlése gomb megnyomásával van lehetősége jelezni, hogy a továbbiakban a felvitt cég adatait ne tartsuk nyilván. Ezzel végérvényesen hozzáférhetetlenné válik minden olyan adat és beállítás, amelyet a megadott céggel kapcsolatban felvitt rendszerünkben.
Fiók törlés
Ha saját fiókját is szeretné megszüntetni, akkor:
- Jelentkezzen be a korábban használt email címmel és jelszóval
- A képernyő jobb felső részén a felhasználói fiók ikonon kattintson
- Az előugró menüből válassza a Fiók Beállítások menüpontot.
- Kattintson a Fiók Törlés piros feliratú gombon
- Erősítse meg szándékát a Törlés megerősítése gombon kattintva.
A törlés végleges, a felhasználóhoz tartozó email cím a későbbiekben nem lesz használható. A fiók törléssel együtt minden olyan cég is törlésre kerül, amelyet a felhasználó hozott létre és amelyhez a felhasználón kívül nem volt más felhasználó hozzárendelve. Azokat a cégeket, amelyekhez más felhasználók is hozzá vannak rendelve, manuálisan törölheti a Cég törlés szakaszban írtak szerint.
Ha nem tud belépni a szoftverbe, akkor törlési kérelmet írhat az info@holaszamla.hu címre is, arról a feladó emailcímről, amelyet a regisztráció során megadott, melyben jelzi ezirányú kérését. Kérésére regisztrációját töröljük és a jövőben tájékoztató email üzeneteket sem fog rendszerünk küldeni. A megszüntetés azután tud életbelépni, hogy a rendszerből kijelentkezett. Ehhez kérjük kattintson a jobb felső sarokban található Profil ikonon, majd válassza a Kijelentkezés menüpontot.
Ha nem saját fiókját szeretné törölni, hanem a céghez hozzárendelt másik felhasználót és rendelkezik ehhez megfelelő jogosultsággal, akkor azt az online tudástár Felhasználók és jogosultságok témakörének “Felhasználó céghez kapcsolásának megszüntetése” szakaszában írtak szerint lehet elvégezni.
Előfizetés
Ha korábbi lejárt előfizetés is tartozik az ügyfélhez, vagy a céghez, akkor kérjük a cég vagy a fiók megszüntetése előtt mindenképpen mentse le számláit. Szoftverünk előfizetése előre fizetéssel lehetséges, és automatikusan nem kerül megújításra, így annak törlése nem szükséges. Amennyiben úgy dönt, hogy a következő időszakra nem veszi igénybe a fizetős szolgáltatásokat, úgy Önnek nincs teendője és fizetési kötelezettség sem áll fenn. Aktív előfizetési időszakban történő megszüntetés során a hátralévő összeg visszatérítésére nincs lehetőség, ilyenkor a cégpéldány nem törölhető, csak a teljes felhasználói fiókkal együtt. Könyvelői csomag terhére történő cég aktiválása esetén, vagy különálló előfizetések használatakor a cégekre vonatkozóan a szoftver a megadott időszakig használható, a cégek cseréjére vagy módosítására nincs lehetőség.