Megszüntetés iránti kérelmet kizárólag az a felhasználó adhat le, aki admin jogosoltsággal rendelkezik az adott céggel kapcsolatban, valamint az email címe megtalálható a regisztrált felhasználók között is.
Cég törlés
Amennyiben szoftverünk használatára regisztrált, akkor az applikációba bejelentkezve a Beállítások menüben az Általános fül alatt a Cég Törlése gomb megnyomásával van lehetősége jelezni, hogy a továbbiakban a felvitt cég adatait ne tartsuk nyilván. Ezzel végérvényesen hozzáférhetetlenné válik minden olyan adat és beállítás, amelyet a megadott céggel kapcsolatban felvitt rendszerünkben.
Fiók törlés
Ha fiókját is szeretné megszűntetni, kérjük írjon emailt az info@holaszamla.hu címre arról a feladó emailcímről, amelyet a regisztráció során megadott, melyben jelzi ezirányú kérését. Kérésére regisztrációját töröljük és a jövőben tájékoztató email üzeneteket sem fog rendszerünk küldeni.
A megszüntetés azután tud életbelépni, hogy a rendszerből kijelentkezett. Ehhez kérjük kattintson a jobb felső sarokban található Profil ikonon, majd válassza a Kijelentkezés menüpontot.
Előfizetés
Ha aktív előfizetés, vagy korábbi előfizetés is tartozik az ügyfélhez, vagy a céghez, akkor kérjük a cég vagy a fiók megszüntetése előtt mindenképpen mentse le számláit. Szoftverünk előfizetése előre fizetéssel lehetséges, és automatikusan nem kerül megújításra, így annak törlése nem szükséges. Amennyiben úgy dönt, hogy a következő időszakra nem veszi igénybe a fizetős szolgáltatásokat, úgy Önnek nincs teendője és fizetési kötelezettség sem áll fenn. Aktív előfizetési időszakban történő megszüntetés során a hátralévő összeg visszatérítésére nincs lehetőség.