Annak érdekében, hogy folyamatosan biztosítani tudjuk a magas szintű ügyfélszolgálati támogatást, kérjük a kapcsolatfelvétel előtt tekintse meg az adott problémával kapcsolatos témaköröket a használati útmutatóban, valamint weblapunkon.
Annak érdekében, hogy folyamatosan biztosítani tudjuk a magas szintű ügyfélszolgálati támogatást, kérjük a kapcsolatfelvétel előtt tekintse meg az adott problémával kapcsolatos témaköröket a használati útmutatóban, valamint weblapunkon.
Többféle előfizetési opció közül választhat, az árak függnek a regisztrált cégek számától, az előfizetési időszak hosszától és a választott csomagváltozattól.
A szoftver előfizetéséről a számla az összeg beérkezése és jóváírása után állítjuk ki.
Szoftverünk egy megvásárolt példánya egyetlen cégre vonatkozóan érvényes, azonban csomagváltozattól függően egy adott cégen belül lehetőség van több felhasználó hozzárendelésére, így különböző személyek egymástól függetlenül, akár egyidőben kezelhetik a HolaSzámla rendszerben lévő adatokat.
Amennyiben meg szeretné szüntetni regisztrációját, kérjük írjon emailt
Az Intelligens Asszisztens is segíthet Önnek, ami egy mesterséges intelligencia, szoftvereink szakértője. Továbbá a kapcsolat oldalon közvetlenül elérhet minket további segítségért.